Välkommen till den öppna fritidsverksamheten

Du som går i årskurs 4 till 6 är välkommen till den öppna fritidsverksamheten som finns på nio av Haninges kommunala skolor. På vår skola har vi ingen egen öppen fritidsverksamhet. Därför hänvisar vi våra mellanstadieelever till Vendelsömalmsskolans öppna fritidsverksamhet.

Här kan du träffa kompisar och vara med på roliga aktiviteter. Den öppna fritidsverksamheten kostar inget och den kräver ingen anmälan. Här kan du också få gratis mellanmål och gratis lunch på lovdagar när den öppna fritidsverksamheten har öppet.

Den öppna fritidsverksamheten har öppet efter skoltid till kl 17.00.

På lov och studiedagar har den öppet 10.00–17.00.

Välkommen!

Mer om öppen fritidsverksamhet för årskurs 4–6