Nytt datum för Digitalt öppet hus HagaLyckebyskolan - 17 februari

Nu är det dags för skolval för alla som ska börja förskoleklass eller årskurs 7 och som bor i Haninge kommun. I och med rådande pandemi kan skolorna i Haninge tyvärr inte bjuda in till fysiska öppna hus. Istället välkomnar vi till digitalt öppet hus. Då vi hade utmaningar sist bjuder vi in till nytt digitalt öppet hus, den 17 februari.

Flickor hänger upp och ned. Foto: Mostphotos

Vi på Haga-Lyckebyskolan kommer hålla digitalt öppethus för F klass och årskurs 7 den 17 februari, 18.00-19.00.

Klicka här för att komma till det digitala öppna huset den 17 februari kl. 18.00-19.00 på HagaLyckebyskolan.

Länk och mer information om öppet hus i Haninge kommun hittar du här.

Välkommen!

Senast uppdaterad: 11 februari 2021