Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Skolstart HagaLyckebyskolan

Läsåret 2020-2021 börjar onsdag den 19 augusti 2020. Skoldagen börjar klockan 9.00 och avslutas klockan 13.00 för årskurs 1-9. Följande gäller för respektive elevgrupp.

Flickor hänger upp och ned. Foto: Mostphotos

Följande gäller för respektive grupp:

• F-klass till årskurs 3 börjar med att samlas på skolgården utanför Haga 1. Därefter går man till sina klassrum.
  • Årskurs 4-6 börjar med att samlas på fotbollsplanen utanför Lyckeby idrottshall. Därefter går man till sina klassrum.
  • Årskurs 7-9 samlas i sina klassrum. Information om vilka rum klasserna har sitter uppsatta i huvudentrén.

Fritids är öppet kl. 06.30-18.00 för de barn som behöver första skoldagen.

Senast uppdaterad: 12 augusti 2020