Skolstart höstterminen 2023

Nästa läsår börjar vecka 34, måndag den 21 augusti 2023. Skoldagen börjar klockan 9.00 och avslutas klockan 13.00 för årskurs F-9. Följande gäller för respektive elevgrupp:

Fyra tonåringar går på gata fotograferade bakifrån. Foto: Mostphotos.com

Årskurs F-3 samlas på skolgården utanför Haga för en kort uppstart. Det kommer att märkas upp med skyltar för varje klass så att alla hittar rätt. Därefter går eleverna till sina klassrum tillsammans med sina lärare.

Fritids är öppet både före och efter skoldagen för de barn som behöver. Kom ihåg att ansöka om fritidshemsplacering på Haninge kommuns hemsida i deras etjänst.

Årskurs 4–6 samlas på fotbollsplanen vid Lyckebyhallen. Det kommer att märkas upp med skyltar för varje klass så att alla hittar rätt. Därefter går eleverna till sina klassrum tillsammans med sina lärare.

Årskurs 7-9 samlas i klassrum på Lyckeby som märks upp vid entrén och personal tar emot.

Med önskan om en riktigt skön sommar och välkomna i augusti!

Senast uppdaterad: 16 augusti 2023