Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Julbrev

Till alla elever och föräldrar på Haga/Lyckebyskolan.Nu är jullovet här.Höstterminen 2018 är slut, sista skoldagen är den 20/12 och en välförtjänt ledighet väntar våra elever.

Till alla elever och föräldrar på Haga/Lyckebyskolan.

Nu är jullovet här.

Det råder full aktivitet på skolan och med engagemang, god arbetsinsats, kunskap, samarbete och glädje når vi goda resultat.
Vi riktar ett tack till er föräldrar som är med oss och på olika sätt bidrar till det goda samarbetet mellan skola och hem.
Vi ser fram emot en ny termin med våra elever och ett fortsatt gott samarbete mellan hem och skola.
Vårterminen 2019 börjar med två studiedagar;
7 januari, studiedag för skola och fritids, fritids är stängt.
8 januari, studiedag för skola, fritids öppet som vanligt.
Den första skoldagen på terminen är onsdag den 9 januari.
Då läser alla elever enligt ordinarie schema.

På återseende i januari 2019.
Vi önskar er alla en riktigt,
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
Rektor Eila Andersson med personal.

Senast uppdaterad: 3 januari 2019